Nasze pielgrzymki
Boskie Wakacje 2017

Boskie Wakacje na Mazurach

W dniach 31 lipca – 4 sierpnia Dzieci Maryi i ministranci wyruszyli na Boskie Wakacje, zorganizowane już po raz szósty przez ks. Grzegorza Rajsa. Tym razem naszym celem były Mazury i Suwalszczyzna. Tradycyjnie towarzyszyły nam dzieci z parafii Nawrócenia św. Pawła w Pyskowicach wraz ze swoim opiekunem – ks. Piotrem Paszko.

Pierwszego dnia, po długiej podróży, zakwaterowaliśmy się w domu rekolekcyjno-wypoczynkowym im. bł. ks. Michała Sopoćki w Studzienicznej. Kolejne dni wyjazdu obfitowały w różne wycieczki. Zwiedzaliśmy były klasztor Kamedułów w Wigrach. Spotkaliśmy się z rodziną państwa Milewskich, którą w czasie pielgrzymki do Polski w roku 1999 odwiedził św. Jan Paweł II. Płynęliśmy również statkiem z Augustowa do Studzienicznej, podziwiając jeziora Necko i Białe oraz pokonując śluzę w Przewięzi. Odwiedziliśmy też park wodny w Suwałkach.

Nie zabrakło okazji do wspólnej modlitwy. Każdego dnia była celebrowana Eucharystia. Dzieci brały również udział w szkole śpiewu.

Nie zabrakło także okazji do wspólnej zabawy. Tym razem motywem przewodnim były teleturnieje – uczestnicy brali udział w „Familiadzie”, „Kole fortuny” i „Kocham Cię, Polsko!”. Nie zabrakło też atrakcji sportowych – graliśmy w piłkę i pływaliśmy kajakami po Jeziorze Studzienicznym.

Adrianna Cichowska
Michał Wolszleger

Copyright © Parafia św. Michała Archanioła         Projekt: Wojciech Sitko         Redakcja: sg.par@wp.pl         Liczba odwiedzin: